2013. augusztus 26.

Csésze dekor és tortatál DIY

Kaptam néhány használaton kívüli fehér csészét és lefújtam őket a neon jelölőfestékekkel különböző variációkban. A fehéren hagyott részeket leragasztottam/takartam és van olyan is amelyiken kevertem a festékeket.
Aztán hirtelen arra gondoltam, hogy ragasztópisztollyal egymásra ragasztom őket és így lett a csészékből egy neon tortatál. Régóta szeretnék egy olyan torta tartót, ami kisebb süteményekhez, muffin-okhoz való, de nem találok sehol. A végeredmény egy meglehetősen intenzív és szokatlan élmény....










A muffin-ok a Reka's Cupcake Factory-ból vannak, ahol csupa egészséges és finom muffin-t készítenek nádcukorral, kókuszolajjal, zab- és tönkölyliszttel.

Plusz egy kis inspiráció újrahasznosított porcelánokhoz:
MZ Upcycling Factory egy magyar cég, amely egyedi lámpákat gyárt csészékből, vázákból, kancsókból újrahasznosítva azokat.

MZ Upcycling Factory

A csészékért köszönet Melindának!

Images by slowdekor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése